Labels

donderdag 4 november 2010

Boetes in nederland

Ja, het is waar. Ook ik interesseer me best wel eens in politiek. Best veel soms zelf. Waar ik me de laatste tijd ernstig aan irriteer is het volgende:
De boetes in Nederland

Ik werk me de aanmbeien uit mn reet om te kunnen doen wat ik nu doe. Studeren, Uitgaan (ben immers vrijgezel en al 25..) en Auto rijden. Deze 3 dingen slurpen bij mij het meeste geld uit mn wallet. Ik werk inmiddels zoveel dat ik amper nog tijd heb voor school. Dat klinkt gevaarlijk, maar volgens mijn keurige berekeningen past dat precies. ECHTER, is er dan ook nog de overheid met zijn boete beleid. Het is inmiddels voor mij wel een feit dat veel flits controles puur zijn om de staatskas te spekken en niet om de verkeersveiligheid te vergroten.
Ik werk op de archangelkade en ga daar heen met de auto, dit is 10 minuten rijden voor mij. Met de bus, in de meeste ideale situatie 30 minuten, maar gebruikelijker is dat ik er 60 minuten over doe. De auto pakken we dus!
Bij de archangelkade in de buurt ligt de transformatorweg. BAM! Zullen velen denken die dit lezen en wel eens in amsterdam komen. Zo ongeveer DE flits weg. Aanhangwagens, filts vw's en laserbomen staan er geregeld. Waarom? dat is wel duidelijk. Deze zeer goed geasfalteerde, 4 baansweg met gescheiden middenberm, omgeven door bomen, een jeugddetentie centrum, een trainingsveld, geen enkele kruising en een apart voet/fietspad vormt een gevaar! Ja, voor wie? voor de staat!! Als op deze 50km weg niet meer geflitst mag worden betekend dat een dikke doei voor Nederland! Hoppa, bam, weg begroting.
Enfin, dat was mijn gal over het flitsen. Gaan we verder met de bekeuringen.
Prima, ik reed te hard, dat ik er niet veel aan kon doen is dan jammer, ik had het moeten weten, klopt, ik had het niet door, jammer dan, BETALEN!
Echter word ik er gewoon schijt ziek van dat ik me het leplaserus werk terwijl die pikkies in hun 3 delige pakken eventjes lachen en denken: "Hè, verdorie, vanavond weer 5 minuten extra werken". Boetes zijn om te straffen, mij straf je bikkel hard hiermee, maar de man in z'n dikke range rover kucht 1 keer en hij is het vergeten.
Om even duidelijk te maken welke impact het voor mij heeft. Vanmiddag ging ik dus kleren kopen bij "'t boven Y" winkel centrum. Daar moet je blijkbaar tegenwoordig parkeer geld betalen, wat ik dus niet wist. Ik keurig naar de aanbiedingen toe gegaan, voor 40 euro kleren gekocht. Wat betekende 8 nieuwe shirtjes. Echter is dat natuurlijk wel erg goedkoop.. dus besloot men mij een boete van 52 euro te geven voor het niet hebben van een parkeerticket. Compleet terecht natuurlijk, ik had moeten weten dat je daar moest betalen (?) maar waarvoor moet je daar eigenlijk betalen? op die komplete parkeerplaats stonden maximaal 100 auto's. Ik schat zo uit de losse hand dat er makkelijk 1000 auto's kunnen staan. Waarom dan alsnog betalen? Wat mis ik? wat gaat hier fout? Waarom moet ik gelijk 52 euro betalen. Ik kan al nooit kleren kopen. Ga misschien 4x in het jaar kleren kopen. Komt er dus gewoon op neer dat ik even mooi een extra kwartaal met deze kleren moet doen. (klein beetje overdreven natuurlijk)
Enfin, Nederland, Mark Rutte, Overheid, DOE HIER IETS AAN!

9 opmerkingen:

  1. I was going through a hard-time with my relationship so I had to confirm my husband's cheating suspicions. I met this hacking genius (blackhatservers@gmail.com) online , I can say she's the best out there ..she made spying seem so easy. I was able to listen to his calls and read text messages on his phone, amongst she gave me asses to his Facebook and WhatsApp account as well. if you need to be sure about your partner's sincerity all you need to do is contact her directly via email : blackhatservers@gmail.com . She literally saved me from all the lies and heartbreak, all she asked for was his phone number and all was done

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks very much blackhatthacker@gmail.com for helping me hack into my cheating husbands phone number, I was able to listen to his incoming and outgoing calls,text messages, facebook and whatsapp activities in real time to discover he was a cheating liar. Her hack services is top class. hit her up on blackhatthacker@gmail.com for any hack related issues I am very certain you have your problem solved because I'm a testimony to her great service

    BeantwoordenVerwijderen
  3. To everyone out there i want to openly thank blackhatservers@gmail.com for her service… She helped me from infidelity and lies of my cheating husband. She was able to hack his phone so i listen to every call he makes or receives, hacked his whatassp, email and Facebook …i know there are lots of people out there looking for proof and evidences about one thing or the other . Be open and confide in her so she can be at the best of her service to you. Do contact her via email blackhatservers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hello everyone,my name is Kate Johnson. I was able to hack my husband's phone remotely and gained access to all his texts and calls with the help of ghosthacker2351@gmail.com, he is reliable and if you require his services tell him I referred you.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello everyone, I have tried blackhatthacker@gmail.com and i have confirmed her good work among all of this hackers out there ,she helped me hack my cheating partner whatsapp, facebook and cell phone number. I listened to all his calls and I was able to get good evidence for my attorney for divorce. It was really a big surprise to me but glad I gave a try. Contact her for similar issues on blackhatthacker@gmail.com and consider your big problem solved

    BeantwoordenVerwijderen
  6. If you need to hire a real hacker to help spy on your partner's cell phone remotely, change your grades or boost your credit score. Contact this helpline 347.857.7580 or the email address expressfoundations@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. To everyone out there i want to openly thank zingzong@zeushacker.info for her service… She helped me from infidelity and lies of my cheating husband. She was able to hack his phone so i listen to every call he makes or receives, hacked his whatassp, email and Facebook …i know there are lots of people out there looking for proof and evidences about one thing or the other . Be open and confide in her so she can be at the best of her service to you. Do contact her via email zingzong@zeushacker.info

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, if you even require a legit hacker to help monitor any cell phone remotely, contact deadlyhacker01@gmail.com or whatsapp: +1 3478577580
    They're very reliable.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Guys !

    USA Fresh & Verified SSN Leads along with DL Number, AVAILABLE with 99.9% connectivity
    All Leads have genuine & valid information.

    **HEADERS IN LEADS**
    First Name | Last Name | SSN | Dob | DL Number | Address | City | State | Zip | Phone Number | Account Number | Bank Name | Employee Details | IP Address

    *Price for SSN lead $2
    *You can ask for sample before any deal
    *If anyone buy in bulk, we can negotiate
    *Sampling is just for serious buyers

    ==>ACTIVE, FRESH CC & CVV FULLZ AVAILABLE<==
    ->$5 PER EACH

    ->Hope for the long term deal
    ->Interested buyers will be welcome

    **Contact 24/7**
    Whatsapp > +923172721122
    Email > leads.sellers1212@gmail.com
    Telegram > @leadsupplier
    ICQ > 752822040

    BeantwoordenVerwijderen